Primedbe i reklamacije

Žalbe, reklamacije i primedbe potrošači mogu izjaviti:

1. slanjem na elektronsku adresu korisnickiservis@mona.rs,

2. na broj telefona 011/2626-069 u periodu od 08-15h svakog radnog dana(za artikle kupljene u maloprodajnim objektima)

3. na broj telefona 011/3284-396 u periodu od 08:30-17h svakog radnog dana(za artikle kupljene u online prodavnici)

4. redovnom poštom na adresu - MONA d.o.o. Beograd, Dunavska 59, 11000 Beograd (sa naznakom „Za MONA Internet prodavnicu“, odnosi se iskljucivo na artikle kupljene preko internet prodaje)

Prodavac će u roku od jednog radnog dana potvrditi da je reklamacija primljena.U roku od 8 dana od dana prijema reklamacije, prodavac će pisanim ili elektronskim putem obavestiti potrošača o odluci (prihvaćena ili odbijena primedba potrošača u vezi sa saobraznošću artikla) u vezi sa reklamiranim artiklom, kao i o eventualnom načinu rešavanju reklamacije u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača (povraćaj novca, odgovarajuće umanjenje cene, zamena ili popravka artikla). Reklamacija će biti rešena u roku od 15 dana od dana prijema reklamacije.