Modna kuća “MONA” dobitnik je prestižnog priznanja „NAJBOLJE IZ SRBIJE“ za 2011. godinu.

Ministarstvo poljoprivrede, trgovine, šumarstva i vodoprivrede, Privredna komora Srbije i dnevni ekonomski list “Privredni pregled” već osam godina organizuju akciju u kojoj se biraju najbolji brendovi, sa ciljem da se promovišu vrednosti domaće privrede i tržišnog načina razmišljanja, koji treba da utiču na promenu svesti potrošača u davanju prednosti domaćim proizvodima.

Nositi titulu najboljeg brenda je velika čast za kompaniju Mona, ali je i svojevrsno priznanje najsiromašnijoj grani privrede, kožnoj i tekstilnoj industriji, koja upošljava najveći broj ženske radne snage.

Dušan Petrović, ministar poljoprivrede, trgovine, šumarstva i vodoprivrede koji je uručio statuu “Najbolje iz Srbije” generalnom direktoru Mone – Đorđu Momirovići, istako je da je I Mona u godini teškog privrednog okruženja, uspela
da pokaže kako se uz dobru organizaciju, planiranje i ulaganje energije mogu prebroditi sve prepreke.

Miloš Bugarin i Dušan Petrović su zaključili da će učiniti sve kako bi u narednih godinu dana impuls brendiranja ojačao u našoj zemlji, a akcija “Najbolje iz Srbije” postala nacionalni i državni projekat sa još višim kredibilitetom.